Klacht: klacht niet willen oplossen

op 11 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 28 mei een complete serie DVD\’s gekocht gekocht voor 29,99. Wij gingen kort daarop met vakantie. Na onze vakantie wilden we de 1e serie gaan bekijken maar de DVD-speler gaf aan \’geen cd\’ en speelde dus niets af. Ik ben naar Mediamarkt gegaan en er werd me gezegd dat erop de hoes heel klein \’blue-ray Disc\’ staat en dit houdt in dat de DVD\\\’s niet al af te spelen zijn op onze DVD-speler. Wij hadden hier nog nooit van gehoord en het staat ook nergens bij Mediamarkt aangegeven. De hele serie is nog nieuw want dat weet Mediamarkt. Ik kwam immers met de klacht dat ik de DVD\\\\\\\’s niet kon afspelen. De mevrouw van de Klantenservice zei dat ze het niet terug kon nemen omdat het cellofaanpapier niet meer om de doos zat. Ik heb het helemaal met Mediamarkt gehad en zal hier ook nooit meer iets kopen. Ik vind dit bijzonder klant-onvriendelijk want ze weten dat de DVD\\\’s nog nieuw zijn en hoeven er alleen maar nieuw cellofaanpapier om te doen, ook zou het klantvriendelijker zijn om in de winkel het verschil tussen gewone CD\’s en Blue ray-disks kenbaar te maken.

Ik ben tevreden als ik deze serie kan ruilen voor een normale serie DVD\\\'s. Mocht deze serie niet leverbaar zijn voor een gewone DVD dan wens ik een tegoedbon of geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lieskaajan