Klacht: Klacht niet in behandeling genomen

Roebiej op 24 september 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na te zijn uitgekafferd door een dame van de telefonische klantenservice in heb ik een klacht in gediend.
Ik kreeg de boodschap dat deze medewerkster hier op aangesproken zou worden door de teamleider.
Dat is heel knap, aangezien ik verder geen informatie gegeven had!
Ik wou namelijk deze teamleider spreken en hem de opgenomen audio laten horen. Met daarbij het tijdstip, datum en naam, voor hun trainingsdoeleinden.

Nadat ik terug mailde hoe indrukwekkend ik dit vind, en nog zo’n 4 enkele mails – nooit meer een reactie gekregen.

Een klachten service is er voor oplossing en gehoor, toch?

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 oktober 2020 om 16:25 geantwoord

Op 23 oktober 2020 heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Allereerst werden er excuses aangeboden voor de laattijdige reactie vanwege de recente omstandigheden. Conform de algemene voorwaarden van Center Parcs werd de gast geadviseerd om de klacht en/of opmerking te melden bij de afdeling Guest Relations Head Office.

Alle klachten die gemeld zijn door Roebiej