Klacht: klacht nespressoapparaat

op 03 juli 2012 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Machine is 2 jaar oud en v ult zich niet met water, water loopt er aan de onderkant evenhard weer uit. Heb gebeld en voor 75 E wordt de machine opgehaald en weer gemaakt maar daar heb ik met een aktie een nieuwe voor. Ik vind dit een waardeloos aanbod. Dit apparaat moet toch langer meegaan dan 2 jaar. De koffie is duur genoeg.

Gewenste Oplossing:

Met machine waarvan de garantie net verlopen is gewoon gratis of bijna gratis repareren. Ga nu maar over op Dolce Gusto. Had eigenlijk wel coulance behandeling verwacht.

Bericht van Nespresso

3 jaren geleden - Beste, Het spijt ons te horen dat u op dit moment niet tevreden bent met de service van Nespresso. Dit zouden we graag willen oplossen. Om uw vraag goed te kunnen behandelen willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Deze kunt u 24/7 bereiken op het nummer 0800-022 2320 of via het online formulier https://www.nespresso.com/nl/nl/contactus. We hopen spoedig van u te horen. Met vriendelijke groeten, de Nespresso Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door huis-man