Klacht: klacht monteur

op 17 december 2012 over Guidion in de categorie Computerwinkels

Dit is een brief aan telfort, maar bij deze ook aan jullie daar het meer jullie betreft, na vele telefoontjes en ook te hebben gemeld dat ik niet bereid ben de devolo te betalen daar ik teveel stress, tijd, kwaadheid, vele telefoontjes etc heb meegemaakt, dus ik laat u bij deze weten dat ik de afboeking heb laten storneren

Geachte heer/ mevrouw

Hierbij wil ik een klacht indienen, het heeft even moeten zakken maar ik heb gewoon een week in de stress gezeten en het heeft mij rond de € 50 euro gekost aan alle telefoontjes die ik steeds moest plegen á 0,10 per minuut die gemiddeld al een wachttijd hadden van rond de 25 min. en dan nog het gesprek dus u begrijpt stress,veel tijd verloren, afspraken af moeten zeggen, extra kosten etc.
Uw college hadden mij verzocht dat ik daar een claim voor kon indienen bij u.
Dus hierbij mijn verzoek tot een tegemoetkoming in al mijn kosten die ik heb moeten maken.

1. Mijn pakket is netjes bezorgd ruim op tijd
2. Zelf een afspraak gemaakt op de eerstvolgende zondag met Guidion, 28 okt. 14:30, de monteur is gekomen maar de KPN werkte nog niet, en hij had wat ik bij het afspraak maken al had gevraagd NIET de devolo bij zich.
3. Dinsdagavond zou hij terugkomen, maar belde om privéomstandigheden niet af maar kwam gewoon niet, dus ik weer Guidion gebeld omdat ik weer voor niets al mijn afspraken had afgezegd.
4. Woensdag terwijl ik visite had heb ik ruim 1,5 uur aan de telefoon gezeten om een monteur te krijgen.En hij kwam zonder devolo.
5. Donderdag weer de nodige telefoontjes want de monteur die mij zondag de devolo had moeten leveren had er nog steeds geen 1 voor mij terwijl ik hem tijdens het eerste gesprek had gereserveerd!
6. Vrijdag heb ik echt gezged dat hoe ze het ook zouden doen ik die dag de devolo wil ontvangen.
7. De monteur had tussendoor(woensdag) wel even de modem aangesloten en gewoon zo laten staan , hij zei uw router kan er tussenuit want deze wifi is veel beter, wat schetst mijn verbazing, hij liet hem er toch tussen zitten, dus die heb ik zelf met behulp van jullie telefonisch ertussen uit gehaald, de man was zeer arrogant en haalde zonder dat ik daar toestemming voor gaf mijn nog werkende email van ziggo gewoon van mijn computer af, waardoor ik al mijn bewaarde wachtwoorden, mailadressen, alle mails kwijt was en ben…………….hij zei ; ‘zo die werkt nu niet meer’, terwijl ik voor de zekerheid ziggo een week langer liet doorlopen omdat niets ging zoals het moest en er belangrijke mails onderweg waren.
8. Vele uren heb ik achter de telefoon doorgebracht à 0,10 cent per minuut alleen omdat de monteur niet zijn werk deed zoals het horde.
9. Uiteindelijk nog het gezeur over de stroom in ons huis, de fases ,groepen etc, hij liet mij geloven dat er in de meterkast een stopcontact gemaakt moest worden omdat de slaapkamer en de woonkamer op een andere groep zitten, heel technisch maar mijn man en een viend van ons die ook over is gestapt naar jullie, zeiden wat een onzin, dus uiteindelijk werd vrijdag toch de devolo gebracht door de monteur die ik eigenlijk niet meer wilde zien(dat had ik doorgegeven), hij bracht de devolo en zei toen nog, ik heb toch gelijk u moet een stopcontact aanmaken waarna ik gelijk de deur dichtsmeet uit nijd, wat een onbeschofte man.
10. Mijn man heeft alles aangesloten en het werkt prima ook zonder een nieuw stopcontact, ik zit toch niet 2 tv’s tegelijk te kijken!

Dus ik zou graag een tegemoetkoming van u willen , terwijl u er eigenlijk niets aan kan doen dat Guidion steeds dingen zoals beloven dat ze terugbellen wat ze dus ook nooit deden!
Ik ben niet bereid de devolo aan Guidion te betalen want de stress en de tijd die zij mij hebben gekost is meer waard.
En ik wil tevens mijn telefoonkosten bij U claimen, dat werd mij aangeraden door uw personeel die ook hevig verontwaardigd waren zoals alles ging.En hebben wel netjes mij te woord gestaan en hun spijt betuigd, chapeau!

Emailadres : vinastro@telfort.nl
Gaarne per mail reageren

dat de stornering van de kosten van de devolo in orde is omdat ik veel tijd,stress, telefoonkosten etc en ook een monteur die mijn man en een goede vriend feitelijk als leugenaar bestempelde, een goed oplossing vind, verder laat ik het dan zo, alles werkt nu prima na de installatie van mijn man

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Guidion in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Guidion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Guidion

Heeft op 19 december 2012 om 12:19 geantwoord

Beste klant,

Wij vinden het erg vervelend dat het bezoek van onze expert bij u thuis niet naar wens is verlopen. Wij hebben inmiddels contact met u gezocht en hierin de gehele situatie besproken.

Als u nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 088 2000 120 of mailen naar teamtelfort@guidion.net.

Met vriendelijk groet,
Guidion Telecom Support

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Guidion beoordeeld.

6 jaren geleden - er is helemaal niet gereageerd , wat een losers

Reactie van de melder van de klacht vinastro

6 jaren geleden - sorry wel gereageerd maar echt niet tot een bevredigende oplossing gekomen, NEE telfort moet hun problemen oplossen , nou sorry niet bij mij!

Reactie van de melder van de klacht vinastro

6 jaren geleden - niet akkoord met de oplossing , maar klacht.nl chapeau !

Alle klachten die gemeld zijn door vinastro