Klacht: klacht medewerkster Lidl

op 14 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van de Lidl op de Voorn (Vlietplein) in Ridderkerk. Maar wat ik tijdens mijn laatste bezoek afgelopen vrijdag meemaakte, stemt mij verre van tevreden!

Ik was mijn boodschappen aan het afrekenen en opeens vraagt de cassiere “heeft u legitimatie bij” terwijl ze de fles wijn in haar handen houdt die tussen de rest van mijn boodschappen stond. Dus ik zeg helemaal verbaasd “legitimatie, nee???” en ze zegt “oke” en zet de fles wijn achter haar neer en gaat gewoon door met de rest van de booschappen scannen, alsof er niks aan hand is!?

De meneer die naast mij z’n boodschappen stond af te rekenen, keek me ook al verbaasd aan, en bood zelfs aan om de fles wijn voor mij af te rekenen. “Nee meneer, regels zijn regels”, snauwde de cassiere.
Ik zei tegen haar dat het allemaal wel wat vriendelijker mocht.

Het gaat mij namelijk op de manier waarop iets wordt gevraagd. Als ze nou op een normale manier om mijn legitimatie had gevraagd (dan was ik waarschijnlijk nog verbaasd geweest, omdat ik inmiddels de 35 ben gepasseerd), maar dan had ik er niet zo’n zure nasmaak aan over gehouden als nu! Dit was echt het toppunt van klant-onvriendelijk!

Toen ik thuis kwam, was ik zo boos en heb ik geprobeerd om naar het filiaal te bellen om de bedrijfsleider hierop aan te spreken, maar ik zag alleen maar een centraal 020- nummer.

Ik wil graag weten of jullie dit normaal vinden en eis op z\'n minst (welgemeende) excuses!

Gelukkig is er nog een andere Lidl in Ridderkerk, deze is wel een stukje verder rijden voor mij, maar bij de Lidl op de Voorn kom ik voorlopig niet meer!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 oktober 2016 om 14:34 geantwoord