Klacht: Klacht medewerker

Emine Celik op 02 maart 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Afgelopen zaterdag liep ik binnen bij Hans Anders op de Hoogstraat in Rotterdam. Ik had geen afspraak en vroeg een jongedame of ze mij kon helpen met mijn bril diens poot was afgebroken. Zij heeft mij hier vriendelijk bij geholpen en ik vroeg haar of er een actie voor nieuwe brillen waren. Nadat ze mij had voorzien van advies mocht ik rondkijken naar monturen.
Op een gegeven moment, terwijl ik rondkeek, werd ik door een andere collega(Mevrouw Soenita) gevraagd of ik niet zoveel monturen wilde passen. Dat omdat ze anders veel monturen moesten desinfecteren. Ik was verontsteld door haar argument want er was behalve mij nog 1 andere klant in de winkel die al geholpen werd. De overige 3 medewerkers hadden geen klanten en stonden vrij in de winkel. Nou wil ik mijn klacht als volgt omschrijven: Ik ben al 25 jaar klant bij Hans Anders, ik vind het daarom erg jammer dat uw collega mij op die manier aansprak. Een klantvriendelijke benadering, zoals vragen of het lukt en/of ik hulp nodig zou hebben, zou mij een gevoel van welkom geven. Echter het gevoel wat ik kreeg was of ik na het passen van 4 monturen de winkel wilde verlaten. Ook lijkt het mij prioriteit om te kunnen adviseren en verkopen en niet hoeveel monturen er gedesinfecteerd dienen te worden. In geval er meerdere klanten waren zou ik haar paniek snappen, maar met 4 man sterk zouden 2 klanten wel degelijk geholpen moeten kunnen worden.

Ik zou graag willen melden dat ik de manier waarop ik behandeld ben door deze collega zeer klantonvriendelijk vond. Ook toen ik haar aangaf dat ik anders de monturen wel kon desinfecteren als dat teveel moeite was, werd een lakse reactie gegeven. Als ik het wilde, kon ik wel een klacht indienen. BIj deze doe ik dat dus ook.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 02 maart 2021 om 13:35 geantwoord

Beste mevrouw Celik,

Wat vervelend om te horen dat u niet klantvriendelijk geholpen bent. Dit is absoluut niet de service welke u van Hans Anders kan en mag verwachten. Ik zal dit intern oppakken en kenbaar maken bij de Areamanager.

Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor de manier waarop u te woord bent gestaan. Zoals gezegd ga ik dit intern oppakken en ik wil u bedanken dat u ons op de hoogte heeft gesteld. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Ashley
Hans Anders Webcare