Klacht: klacht ingediend bij Rabo Zuidwestbrabant

op 07 september 2018 over Rabobank in de categorie Banken

Pas geblokkeerd wegens verdenking van skimming
e-mail hierover ontvangen met verzoek contact op te nemen met vaste telefoonnumer van Rabo Bergen op Zoom.
Op dat moment waren wij met vakantie in Indonesie.
Mail beantwoord, echter hier werd niet inhoudelijk op gereageerd om privacy redenen. Niet veilig.
Vervolgens via Rabo Telebankieren ingelogd en via deze weg een bericht verzonden.
Wederom standaard bericht dat ik contact op moest nemen met Rabobank Bergen op Zoom.
Vriend van mij gevraagd om naar Rabo BoZ te gaan zodat er via Whatsapp gecommuniceerd kon worden.
Communicatie diende via Rabo contactcenter te gaan in Breda.
Rabo contactcenter heeft mij gebeld en vertelde mij dat ze de pas wel kon deblokkeren, echter de dame wilde dat niet doen.
Ik heb de dame verteld dat wij 4 pin transacties gedaan hebben en dat zijn ook de enige 4 afschrijvingen geweest van die rekening. Niets ontvreemd van die rekening dus.
Daarna klacht ingediend via Rabo Telebankieren en gemeld dat ik 3 september bij de Rabo BoZ zal zijn.
Op 3 september wordt de pas waar wij zelf bijzitten met enkele muisklikken gedeblokkerd.
Op de vraag van mij wat de status van mijn klacht is krijg ik te horen dat deze op afgehandeld staat.
Op de vraag dat deze door mevrouw van Broekhoven weer op in behandeling gezet wordt krijgen wij te horen dat de klacht slechts terug op in behandeling gezet kan worden door degene die hem afgesloten heeft.
Mevrouw Lutterman uit Breda belt mij terug en ik vraag waarom de klacht op afgehandeld is gezet.
Mevrouw meld mij dat ze dit gedaan heeft omdat ik op 3 september naar Rabo BoZ zou gaan en dan de medewerker ter plaatse de klacht eventueel kon heropenen.
Beide dames maandag 3 september gemaild en aan beide gevraagd om hun reactie, omdat beide dames elkaar tegenspreken.
Tot op de dag van vandaag geen reactie gehad van beide dames en ook geen naam doorgekregen wie de klacht verder gaat behandelen.

Dit heb ik in de vorige klacht reeds gemeld. Echter bepaalde medewerksters weten heel slecht om te gaan met klachten geuit door clienten en menen dit zonder enig inhoudelijk antwoord af te kunnen sluiten.
U vraagt hiernaast om beschaafde taal te gebruiken en geen scheldwoorden.
Ik heb wel een aanvullende vraag hoe beschaafd Rabobank het vind om klachten klakkeloos op afgehandeld te zetten?
Hier komt nu op zeer korte termijn een goede inhoudelijke reactie op daar ik anders e.e.a. kennelijk niet binnen de Rabo ZWB op kan lossen, maar mij zal vervoegen bij Rabo Nederland te Utrecht en wat postings ga doen op sociale media. Facebook kent wat minder gebruikers, echter ik wil graag testen hoe veel er nog wel aktief zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adri de bruyn