Klacht: Klacht helemaal niet opgelost, zoals eerder vermeld

op 04 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerder een klacht ingediend over Youfone. De klacht was: geen simkaart ontvangen, ondanks vele verzoeken. Omdat het vertrouwen in Youfone weg was, was mijn suggestie: aansluitkosten retour en contract beeindigen. Maar na steeds maar niets te hebben gehoord van Youfone, kwam uiteindelijk toch de simkaart. Dat was NIET de door mij voorgestelde oplossing, dus klacht niet opgelost.

Gewenste Oplossing:

Zoals al eerder vermeld: contract onmiddellijk beeindigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door glaasjemelk