Klacht: klacht giftcard

op 13 april 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Giftkaart is gisteren om 16:50 uur gekocht bij de d-reizen winkel te Almere. Er zijn geen algemene of beperkende voorwaarden meegegeven of besproken.
Mij partner heeft een uur later geprobeerd te boeken, en op twitter aangegeven dat het niet lukt. Vanochtend heeft men op twitter aangegeven dat het op de kaart staat dat je deze kaart niet kan gebruiken voor online boekingen. Dit staat niet op de kaart aangegeven.
Mijn partner is net naar de winkel gegaan om geld terug te vragen. Dit hebben ze geweigerd.

Graag ontvang ik het bedrag retour van de kaart of een verrekening met de D-Deals:
1) geen algemene voorwaarden overlegd (audio opname winkel aanwezig);
2) geen beperkende voorwaarde aangegeven (audio opname winkel aanwezig);
3) misleidend: in de winkel gaven ze aan dat het om een hoteldeal gaat en je dit niet kan boeken, echter voor de klant is D-reizen, D-reizen.

OP het hoesjhe staat in het klein: zie algemene voorwaarden d-reizen.nl

Dat is dus nadat je de kaart hebt gekocht. In de winkel gaven ze aan ja, is eigenlijk wel vreemd dat er geen algemene voorwaarden zijn die we kunnen meegeven.

Geld terug, aanpassen werkwijze

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 30 mei 2016 om 10:47 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Blouw,

Uit mijn administratie blijkt dat dit contact nog de status in behandeling heeft. Inmiddels is er een geldbedrag aan U uitgekeerd. Ik zou het prettig vinden het contact hier te sluiten. Mocht u het contact open willen laten dan is dit vanzelfsprekend ook mogelijk. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Masha Verdouw

D-reizen

Alle klachten die gemeld zijn door dreizennooitmeer