Klacht: Klacht galaxy

op 14 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte Hennie17, Heeft u de omschreven klacht bij het gebruik van Samsung Apps of de Google Play Store? Indien dit gebeurt bij het downloaden van Apps via de Google Play Store, kunnen wij u het volgende adviseren. 1. Menu > Instellingen > Applicaties > Beheer applicaties 2. Ga naar de Tab 'Alle' 3. Scroll naar beneden en selecteer Play Store 4. Kies voor "Uninstall updates" Na deze handelingen, kun jij weer gebruik maken van de Play Store. Er zit waarschijnlijk een fout in de nieuwste versie van de Google Play Store. Voor meer informatie adviseren wij jou om contact op te nemen met de makers van de Play Store. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie17