Klacht: klacht eindafrekening

op 06 juli 2012 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

juni vorig jaar contract afgesoten met GS.gasprijs 04092
tot 1-1-2012 daarna voor de dan geldende actieprijs.Conclusie
eindafrekening over hele jaar 05381 betalen.Kan dit zomaar?
Einde contract 30-06-2012 heb daar bevestiging van,nieuw
contract afgesloten met essent,ook bevestiging van netbeheer-
der dat essent levert per 1-07-2012,even zogoed wil greenchoise ook gewoon weer een voorschot voor juli, pure pesterij

de gasprijs vinden wij onbehoorlijk.En voor het voorschot een excuses...

Bericht van

5 jaren geleden - Hartelijk dank voor uw klacht via klacht.nl d.d. 6 juli 2012. Wij kunnen u als volgt berichten. U maakt bezwaar tegen uw jaarafrekening en dan in het bijzonder tegen uw gastarief. U had een gastarief van 0.4092 ( 0.18 kale leveringstarief) tot 1 januari 2012. Hierna is uw gastarief variabel geworden In januari was het variabele gastarief duurder dan het actiecontract. Wij hebben geen invloed op de hoogte van de variabele tarieven. Wij hebben wel bij de juiste maanden het juiste tarief gebruikt. Er is hier dus sprake van een gewogen gemiddelde waarbij wij uiteindelijk tot een gastarief zijn gekomen van € 0.5381. Wij hebben inderdaad het voorschotbedrag van de maand juli per abuis bij u geïncasseerd. Wij bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan. Greenchoice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 06 augustus 2012 om 10:18 geantwoord

Uitleg gegeven over het tarief en excuses aangeboden voor de afschrijving van het voorschotbedrag maand juli.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Greenchoice beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht nienkemel

5 jaren geleden - feedback over de oplossing: dat een variabel tarief duurder is snappen wij maar dat het meer dan verdubbeld wordt.....dus mensen kijk uit bij greenchoise

Alle klachten die gemeld zijn door nienkemel