Klacht: klacht doorgeboekte kamers door administratieve fout

op 08 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte ,

Voor 23/ 7 hadden wij voor ons gezelschap van 9 personen vier kamers voor 2 nachten geboekt ( reserveringsnummer 638.765.922 pincode 5707) in het Novotel Freiburg am Konzerthaus.
Echter toen we aankwamen rond 18u45 waren deze kamers reeds doorgeboekt aan andere reizigers .
De dame aan de receptie meldde ons dat deze kamers niet gegarandeerd gereserveerd waren.
Wij hadden nochtans van Booking.com deze bevestiging gekregen, ook meldde de dame dat er maar 3 kamers waren gereserveerd.
De dame heeft ons dan doorverwezen naar een ander hotel voor de eerste nacht want ze kon ons geen kamers meer aanbieden.
Voor de dag nadien kon ze ons wel terug kamers aanbieden.
Het enige hotel dat nog kamers ter beschikking had voor 9 personen, was het Dorint Hotel An den thermen Freiburg.
Dit was wel een hogere prijsklasse.
Wij hadden dan ook graag een compensatie ontvangen voor de extra kosten die we gemaakt hebben en het ongemak dat we geleden hebben.
In bijlage vindt u de bevestigingsmail van de Booking alsook de factuur van het Dorint Hotel. Alsook de bevestiging bij Novotel van Booking , hier staan geen kredietkaartgegevens genoteerd waardoor Novotel de kamers geannuleerd heeft.

Hopend op een positieve reactie ,

Vriendelijke groeten,

Fam De Houwer
Ledigheid 36
3210 Lubbeek
België

Wij zouden graag het verschil in de kosten tussen de 2 hotels vergoed zien, of een andere vorm van tegemoetkoming dat dit ongemak kan compenseren

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Filip De Houwer