Klacht: klacht de hutteheugte

op 02 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij komen meerdere keren per jaar naar Centerparcs vaak het meerdal, Hutteheugte of de Eenhof. Dit keer een dag van te voren voor vertrek voor de verandering de Hutteheugte geboekt. Bij aankomst kregen we al niet een aankomstkoffertje, dit doordat ze ze niet voldoende op voorraad had. Apart lijkt mij in de zomervakantie volgens mij heb je ze dan juist op voorraad. Doordat we geen aankomstkoffertje kregen hadden we nu ook geen kortingsbonnen voor in het winkeltje… Of was dit juist de bedoeling zodat mensen volle pot moeten betalen in het winkeltje? We hadden elke dag geen plaats om te zitten bij de activiteit savonds doordat alle plekken bezet waren. We moesten een half uur wachten totdat er eindelijk iemand een bestelling op kwam nemen. De laatste dag hadden we weinig trek meer toen hebben we 4 porties bitterballen en kipnuggets besteld we hebben hier een uur op moeten wachten. Toen we er een melding van hadden gemaakt was alleen de bestelling van het drinken maar door gekomen. Kwam geen sorry niks vanaf. In de speelhal stond eerst altijd een springkussen deze is weg gehaald nu moet je voor alles betalen en het is nog duurder gemaakt ook 20 cent omhoog voor trampoline springen. Ouders die we gesproken hadden die niet heel veel geld hadden sloegen nu dagen over om naar de speelhal te gaan omdat je voor nu alles moet betalen!! Ook wij waren nu hierdoor minder vaak te zoeken. Als we muntjes wilde wisselen bij de automaat gooide je er geld in maae kwamen er vervolgens geen munten uit. Gingen we een avondje bowlen is de bowlingbaan is de baan scheef ookal hadden we voor onze dochter een stang dat die bal eraf kon rollen ging die nog naar de zijkant dus voor onze dochter van 4 was dit ook een grote teleurstelling. Gingen we all you can eat eten was het eten koud en taai. Meerdere mensen voor ons hadden hierover ook een klacht ingediend. In het meerdal hadden we 2 koelkasten in ons huisje nu maar 1. Om voor een gezin van 8 personen te koken op 4 kleine pitten is niet haalbaar.

Doordat we nu voor onze dochter al 4 jaar in centerparcs komen was dit een enorme tegenvaller!! En dan ook een hoop geld in de zomervakantie met een treurige dochter jammer!!! Enorme tegenvaller

Kim van Leuveren

Gratis weekendje centerparcs in 8 persoonshuisje voor het Meerdal.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 07 augustus 2017 om 12:02 geantwoord