Klacht: klacht cola etc.

op 17 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Over de Jumbo cola. Toen de winkel net open ging was de cola 0,88 cent 10 cent goedkoper dan het bij de C-1000 was….netjes dacht ik. Maar nu is hij heel snel al 2X omhoog gegaan en kost nu 0,98. Dus gewoon C-1000 prijzen. Zo is dit met veel andere artikelen ook Laagste prijs ??? Laat me niet lachen – dezelfde prijs als bij een andere winkel. Ging altijd het meest naar deze winkel , nu niet meer. Wat een onzin allemaal.We halen elke week zo`n 20 flessen en raden het ook altijd onze vrienden aan , nu niet meer dus. O ja vers valt ook tegen ..heb al 2X een zak sla gehad die 2 dagen voor de houdbaarheids datum al rot was.en dat zonder openen. Aanbiedingen laatst was dat quark Bij Jumbo 2 voor 3 euro Bij de dekamarkt 2 voor 2 euro. Mijn winkel is het iig niet meer.

Prijs echt laag houden. Niet eerst prijs laag en dan zo snel mogelijk omhoog gooien....schandalig

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 27 januari 2014 om 16:04 geantwoord

Deze klacht is ingevoerd in ons systeem, en via die weg aan de klant beantwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Annet koppert