Klacht: Klacht Basic-Fit chaséveld Breda

op 15 augustus 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Een (tijdelijke) schoonmaakster zet zomaar de douches uit bij de vrouwen kleedkamer terwijl er mensen onderstaan. Na 15 min moest iemand haar gaan halen om ze weer aan te zetten.

Diezelfde ochtend loopt er een mannelijke schoonmaker de vrouwen kleedkamer binnen zonder enige waarschuwing, terwijl sommige zich aan het aankleden waren.

Laat iemand hun uitleggen dat je dat dit echt niet kan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

3 maanden geleden - Beste Anne, Bedankt voor jouw bericht. Ik heb je geprobeerd te bellen, maar helaas zonder succes. Kun je mij vertellen op welk moment ik jou kan bereiken? Dan kunnen we even de situatie bespreken en een gepaste oplossing bedenken! Met vriendelijke groeten, Sabina van Basic-Fit.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 augustus 2018 om 11:38 geantwoord

Beste Anne,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken.

Allereerst excuses voor de vertraagde reactie op jouw klacht.

Ik heb direct contact opgenomen met de teamleider van de betreffende vestiging, om dit te bespreken. De teamleider erkend inderdaad het verhaal.

De betreffende schoonmakers waren tijdelijk, omdat de vaste schoonmakers met vakantie waren. Al snel kwamen er meldingen binnen dat deze tijdelijke schoonmakers hun taken niet naar behoren uitvoerden.

De teamleider heeft het vervolgens twee dagen aangekeken en toen contact opgenomen met het schoonmaakbedrijf om andere schoonmakers te laten komen.

Inmiddels zijn de vaste schoonmakers weer terug van vakantie en zouden er geen problemen meer moeten zijn. Ik hoop dat je weer met volle tevredenheid bij ons aan het sporten bent.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Chantal van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Anneversteeg