Klacht: klacht accomodatie Private Guest Room – Botterstraat 20 – Noord Amsterdam – BoekingsNr 1235.330.352

op 04 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Zie foto s in bijlage

Bij aankomst was de koelkast, en de kamer in onhygienische toestand, vuil en vies.
De keuken die beschikbaar was plakte elke cm³ , was totaal onbruikbaar en niet beschikbaar voor gebruik.
Bij tweede verblijfnacht , toen ik om 23.30u terugkeerde naar dit logement, bleek de badkamer helemaal uitgebroken te zijn, PLOTS, om verbouwd te worden ?? Ik kon mij op geen enkele wijze wassen, mijn tanden poetsen, douchen, niets. Brokken lagen overal in gang.
De eigenaar liet niets weten dat er werken zouden gebeuren plots.
De eigenaar belde of skypte de hele nacht, wat hoorbaar was door de muren.
De ochtend daarna, om 8u, werd 10x aan de deur gebeld. De eigenaar sliep door, en hoorde de deurbel niet. Uiteindelijk deed iemand open, en begon er klop- en boorwerk in die badkamer, die zicht bevond rechtover mijn kamer.
Toen ik de laatste dag vertrok, bleek de eigenaar weg. Ik kon hem niet eens aanspreken hierover.
Ik liet een brief achter, in Engels (eigenaar is een Aziatische man, die enkel Engels kon spreken met de guests.
ONWAARSCHIJNLIJKE ervaring, nog nooit meegemaakt.
ONVERANTWOORD DAT DIT VERHUURD WORDT !!!!
Dit kan en mag gewoon niet verder via booking.com beschikbaar gesteld worden.

Klacht : ik betaalde 2 nachten van bijna 80€. Ik eis minstens 80€ terug. Niets van de foto’s , informatie en priijs klopt met het aanbod dat in werkelijkheid uiting is van consumentenmisbruik.

Deze klacht richt ik ook naar de ombudsdienst van de consumentenvereniging TEST AANKOOP, en het FOD Economie in Belgie.

Ik eis een antwoord hierop.

Ik kan de klacht niet naar Booking.com mailen, gezien ik op geen enkele wijze een mail adres zie, of geen procedure vindt om klacht te uiten via hen ??

Ik ben tevreden indien ik zeer spoedig een antwoord krijg van jullie, waarin mij bevestigd wordt dat er stappen zullen ondernomen worden naar deze accommodatie om deze klacht te toetsen.

Wanneer ook stappen gezet zijn om mij met een schadevergoeding tegemoet te komen.

Mijn vertrouwen in booking.com is zeer beschadigd. Hopelijk kan dit hersteld worden

Graag mijn klacht naar Booking.com over maken, gezien ik de weg van communicatie niet vind naar hen !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christine De Vos