Klacht: Klacht

op 12 mei 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Geachte heer/mevrouw,

Op 20/1 ben ik op uw filiaal op de Fahrenheitstraat te Den HAAG geweest. Ik was opzoek naar een leuke bril en werd super goed geholpen door een vrouwelijke medewerker. Na samen wat brillen te hebben gepast vond ik er een die me goed stond. Ik vertelde u collega dat ik intresse had in de bril maar ik niet wist of ik hem (gedeeltelijk) vergoed zou krijgen. Zelf betalen was namelijk geen optie, omdat ik ook elk halfjaar lenzen nodig heb die ik moet betalen. U collega bood mij vriendelijk aan om het systeem te kijken of ik de bril vergoed zou krijgen daarvoor had ze mijn verzekerings pas nodig. Na wat nacheck werk vertelde ze me dat ik zelf maar 10 Euro hoefde bij te betalen en dat de verzekering de rest zou declareren. Nou perfect! Ik nam de bril.

Nu anderhalf maand later ontving ik een  brief van Hans Anders of ik het overige bedrag, waarvan u collega aangaf dat ik dat niet hoefde betalen, of ik even 119 euro binnen 14 dagen wou overmaken. ik heb meteen contact opgenomen met Hans Anders klantenservice en werd best op een koude manier aangesproken door een van u collega’s. Want ‘ja daar kunnen wij niks aan doen dat u verzekering het niet declareert, wij dienen het alleen in’. Dat begrijp ik mevrouw maar in de winkel werd ik fijn te woord gestaan en werd mij vertelt dat ik maar 10 Euro hoefde betalen en de verzekering de rest zou dekken? ‘ja maar dat kunnen wij helemaal niet zien’. Ik vond het geen fijn gesprek en het leek alsof er niet naar me geluisterd werd..t was mijn probleem en k moest t maar uitzoeken met de verzekering.

Al bij al, zit ik nu met een rekening van 119 euro die ik niet kan betalen en die binnen 14 dagen betaalt moet worden. Ik vraag me af waarom ik als klant verkeerd geïnformeerd ben in de winkel en achteraf, wanneer ik de bril  al in gebruik heb een rekening toegestuurd krijg. ik hoop dat wij kunnen komen tot een oplossing.

Sherida Hamman Alkasry
klantnummer 1174588

Compensatie

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 mei 2017 om 12:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door S.Ha.