Klacht: Klacht

op 19 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Basic fit Maastricht heeft geen airconditioning. In de zomer is het dan ook niet te doen om daar te sporten. Verder hebben ze een weegschaal die het niet goed doet en geen apparatuur om je vetpercentage te meten. Ze hadden een personal trainer, maar die is weg gegaan en hetzelfde geldt voor een voedingsconsulent. Slechtste sportschool waar ik ooit getraind heb.

In ieder geval airconditioning. Apparatuur om vetpercentage te meten en op zijn minst een fatsoenlijke weegschaal

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 20 juli 2016 om 07:00 geantwoord

Beste Gerlin,

Bedankt voor je bericht.

Op de benedenverdieping en in de groepsleszaal is er airco. Helaas is dit niet het geval voor de bovenverdieping. Op korte termijn zal hier ook geen airco komen.

Er is een weegschaal aanwezig en deze doet het gewoon.

Vetpercentage meten valt onder de personal trainers. Personal trainers bij Basic-Fit zijn zzp'ers en helaas hebben wij die momenteel niet. Dit zelfde geldt voor een voedingsconsulent.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 20 juli 2016 om 07:59 geantwoord

Er wordt tenslotte niks gedaan voor airconditioning. Met warm weer zoals nu is het ook niet uit te houden. Zal zeker niet bij basic fit blijven sporten

Alle klachten die gemeld zijn door Gvaniren