Klacht: klacht

op 27 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

betaal dit jaar expres via kantoor veendam nog teweinig kan toch niet doen ze bij albertheyn kantoor iets fout of ben ik zo stom .
als ik post krijg waar geen postzegel op zit stuur dan terug naar afzender hoef ik toch niet betalen gaat om z01140109004017 die betaald . Heb bon van huisman brief no z 01131220001318 bonnetje van albertheyn

dat je beter kunt zien welke postzegel ik heb gebruikt of welke albertheyn heeft gebruikt heb de briefen gezien maar kunt niets van de postzegels vinden die er op zouden moeten zitten graag zichtbaar
vorig jaar wel raak niet altijd wat wordt er niet goed van nog even sturen we geen post meer via post nl
oplossing zou niet weten komt u met een oplpossing

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Klok,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wolf002