Klacht: klacht

op 21 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen

wil even via deze weg melden dat ik woensdag 15-1-2014 telefonisch
heb gebeld met de receptie van park zandvoort.
Ik wilde met mijn gezijn zwemmen en was benieuwd van hoe laat tot hoe laat
je voor de helft van het zwembad kaartje kon zwemmen, zei vertelde mij toen dat
dat van 17-19 uur was.
aangekomen bij het park om 17.00 en ik mijn kaartje wilde halen voor 2 uurtjes te
zwemmen werd de prijs €38 zoiets 2 volwassenen 2 kinderen.
Ik heb toen mijn verhaal gedaan en er werd mijn gezegt dat het pas om
18.00 voor de helft en maar tot 19.00uur.
Wij hebben er toen toch voor gekozen om te gaan zwemmen al was het een duur avondje
omdat ik telefonisch verkeerd geïnformeerd ben.

Gewenste Oplossing:

????

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 januari 2014 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 28 januari jl. is er een brief verstuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations van desbetreffend park.

Alle klachten die gemeld zijn door mama1986