Klacht: klacht

op 20 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een papierversnipperaar gekocht via bol.com, bij aflevering van het pakket blijkt er zo hard mee gegooid te zijn dat er van de kunstof bak gewoon stukjes af zijn. Nu stuur ik het product retour en moet ik de verzendkosten betalen. Schandalig dat ik voor kosten op moet draaien. Op dit moment geef ik bol.com een twee als cijfer.

Gewenste Oplossing:

vergoeding van de kosten en een excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 januari 2014 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door rocoyaja