Klacht: Kitchenaid keukenmachine zonder beloofde ijsmaker

op 06 juli 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Er was een mooie actie bij de bijenkorf, kitchen aid keukenmachine nu met gratis ijsmaker twv € 110. Op = op, alvorens te bestellen heb ik contact gezocht met een medewerker van de bijenkorf, ja de ijsmaker is nog op voorraad, kort daarna mijn bestelling geplaatst, maar geen ijsmaker meegestuurd gekregen. Uiteindelijk in totaal 9 keer gebeld met de bijenkorf, ik zou tot 5 keer toe teruggebeld worden, is uiteindelijk 2 keer gebeurd, nadat ik eerst weer zelf gebeld had. Uiteindelijk krijg ik geen ijsmachine zoals beloofd was, maar word ik afgescheept met een cadeaubon van 30 euro. Het gaat hier om een peperduren keukenmachine die ik maar 1 keer in mijn leven aanschaf, maar dus nooit meer bij de bijenkorf.

Als de ijsmaker alsnog geleverd word zoals beloofd is door een medewerker van de bijenkorf aan mij.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 juli 2016 om 19:30 geantwoord

Beste Ruben en Eva,

Ik heb het voor jou nagekeken.
Ik zie dat er veel contact over is geweest via de telefoon.
Zoals mijn collega's reeds hebben aangegeven is het niet mogelijk om alsnog een ijsmaker op te sturen, daar het om een op=op actie ging. Een belofte dat de ijsmaker zeker opgestuurd zal worden kon daardoor ook niet gemaakt worden. Ter compensatie is er een cadeaucard ter waarde van 30-, opgestuurd.
Ik kan hier verder helaas niets aan veranderen.

Alle klachten die gemeld zijn door eva de vries