Klacht: Geld niet terug

op 14 november 2018 over Kinepolis Jaarbeurs Utrecht in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op vrijdag 9 November 2 kaartjes voor de film Bohemian Rhapsody van zaterdag 10 November om 18:45 geprobeerd te kopen via de website van Kinepolis.nl voor de bioscoop in Zoetermeer. Het bedrag is wel afgeschreven maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb dit aangegeven via hun website en heb daarop ook antwoord gekregen. Daar werd vermeld dat de bestelling als geanuleerd stond in hun systeem en als er geld afgeschreven was zou dat terug gestort worden. Ik heb het geld nog steeds niet terug gekregen. Ik heb hun een aantal mailtjes er over gestuurd, maar er werd helaas niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld, €20,40 terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kinepolis Jaarbeurs Utrecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kinepolis Jaarbeurs Utrecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodneyeh69