Klacht: Kinderen weggestuurd

op 26 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We verblijven op dit moment op Centerparcs de Peel. Dit is de eerste keer op dit park. We zijn vaste bezoekers van Centerparcs en hebben voor dit gekozen omdat het een veilig en verzorgde vakantie lijkt. Nooit enig probleem gehad tot nu. Onze kinderen hebben we op zwemles gehad en hebben netjes hun zwemdiploma gehaald. Maar nu zijn ze uit het zwembad gestuurd omdat er geen ouders bij waren. Dit is belachelijk en heeft zeker als resultaat dat wij geen Centerparcs meer zullen bezoeken. Wat een onzin !

Niet meer !

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 juli 2016 om 16:05 geantwoord

Op 28 juli werd een mail naar de gast gestuurd door de afdeling Webcare Team Hoofdkantoor Center Parcs. Hierin werd uitgelegd dat kinderen onder de 12 jaar zonder begeleiding van een meerderjarige niet toegelaten worden in de Aqua Mundo van Center Parcs De Limburgse Peel. Dit omwille van veiligheidsredenen. Er werd geen compensatie aangeboden.

Alle klachten die gemeld zijn door Petje177