Klacht: Kindercottage Centerparcs Port Zellande

op 06 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

30 mei t/m 3 juni hebben wij een 6 pers premium kindercottage (822) gehuurd op Centerparcs Port Zelande. Ondanks dat het park en de omgeving mooi was, was onze cottage echte beneden alle peil. De verwarmingsbuizen lekten en waren flink doorgeroest, de stopcontacten waren vies, niet geaard en zonder kinderbeveiliging (iets wat wij raar vinden in een kindercottage). Ook was er in de gehele cottage geen enkele werkende brandmelder te vinden. De vloerbedekking was echt vies en de tafel was zo klein dat er met 6 personen niet eens tegelijk kon worden gegeten. Tevens stond er geen kinderstoel en was er geen matras in het kinderbedje. Toen we over de bovenstaande punten ons beklag deden, is er alleen een kinderstoel gebracht. verder is er niets gedaan met onze klachten. Mijn kinderen zijn door de onveilige situatie (roestige leidingen die de kleinkinderen met de hand aanraken en in de mond stoppen, loszittende scherpe delen die de buizen nog bij elkaar houden, stopcontacten en het ontbreken van brandmelders op alle verdiepingen) na 1 nacht al vertrokken. Wij zijn zelf donderdag vertrokken. U zal begrijpen dat deze vakantie ons enorm is tegengevallen en zijn dan ook van mening dat een dergelijke cottage niet langer acceptabel is voor de verhuur.

Gratis midweek Centerparcs in een 6 persoonscottage of geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 06 juni 2016 om 13:21 geantwoord

Heeft op 06 juni 2016 om 16:26 geantwoord

Beste,

De door Centerparcs aangeboden Digitale Voucher ter waarde van €75,00 is wat ons betreft niet afdoende voor de situatie zoals deze heeft voorgedaan.
De cottage was aantoonbaar onveilig en bovendien ongeschikt voor kruipende kinderen (zie foto’s van de verroeste verwarmingsbuizen). Het feit na zelfs na ons beklag bij de receptie vrijwel geen opvolging is gegeven aan de klachten, is voor ons de reden geweest het park vervroegd te verlaten. (4 personen dinsdag, 2 personen donderdag).
De cottage (822) voldeed door de eerder aangegeven zaken niet aan de verwachting, en wij zijn van mening dat Centerparcs hierin in gebreke is gebleven.

Alle klachten die gemeld zijn door gerardds