Klacht: kinderbril met exstra laag erop en ontspiegeling

op 17 juli 2012 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

mijn dochtertje heeft een jaar een bril bij pearle het glas zit onder de krassen en een mat glas is dit
pearle zegt gewoon dat dit door gebruik komt en eigelijk eigen schuld mijn dochtertje is altyd heel zuinig op haar bril en heeft ze ook wel goedkopen bij hans anders gehad nooit geen problemen mee gehad nu hebben we eens een duurdere bril met glazen alles er op en nu hebben we dit de oogarts zegt dat ze door het matte glas niet goed zicht heeft dus toch een noeiuwe bril maar nooiet weer bij pearle

nieuwe glazen in deze bril

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 03 augustus 2012 om 17:01 geantwoord

De glazen zijn gecontroleerd door één van onze kwaliteitscontroleurs. Hieruit is naar voren gekomen dat er sprake is van gebruikerskrassen. Door de krassen is de coating aangetast. Helaas komt deze vorm van coatingloslating niet in aanmerking voor garantie, waardoor de glazen niet kosteloos kunnen worden vervangen. Hierover is telefonisch contact met mevrouw opgenomen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pearle beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 112tjitske