Klacht: KIJK app werkt niet meer

Daan van hoof op 04 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sindskort krijg ik een boodschap in beeld dat mijn tv ( Philips 50PFK5300 ) niet meer geschikt is om de KIJK App te ondersteunen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben weer tevreden als de app weer werkt want ik heb de tv op 22-05-2016 gekocht (factuur aanwezig) en vindt het niet kunnen dat hij het nu al niet meer doet de reden onder andere was dat ik kijk wilde gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door