Klacht: kidsfeestje discovery bay

op 08 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op zaterdag 7/10/2017 hadden wij een verjaardagsfeestje gepland in de Discovery Bay van vossemeren Lommel .Mijn vrouw probeert tevergeefs via de site alles te boeken, dit lukte niet en besloot dan zelf maar naar de receptie van vossemeren te rijden en daar alles te gaan regelen. Daar zouden ze het nodige doen en zorgen voor een evenement met ridders en prinsessen, men vraagt ons telefoonnummer en ze zou ons bellen in verband met het evenement en reservatienummer . Wij hebben nooit telefoon van vossemeren gekregen .De dag van het feestje belt ze in de voormiddag naar vossemeren met de vraag of de reservatie in orde is. Men zegt vriendelijk aan de telefoon het feestje van Gitte Baeken is in orde alle documenten liggen klaar bij de receptie van vossenmeren. Daar aangekomen om 13.15 om tijdig te kunnen inchecken zodat het feest naar planning om 13.30 kan beginnen. Daar vinden ze helemaal niets betreffend het feestje van Gitte Baeken, men steekt het op en andere collega die afwezig is na exact 1 uur wachten en praten word er actie ondernomen en er word een nieuwe inschrijving gemaakt men ging van daaruit de Discovery Bay verwittigen zodat de fout recht kon gezet worden. Ondertussen was er een uur voorbij en stonden er 9 ongeduldige feestvierders te wachten. Eens bij de Discovery Bay aangekomen begint alles van vooraf aan weer wist men van niets, dat werd weer 45 minuten wachten voor we een tafel toe gewezen kregen.
Daar word een papier ingevuld voor de kid box om 16.30 , deze is pas om 17.15 gekomen en het feestje was om 17.30 afgelopen zeer geslaagd feestje om niet te zeggen grote flop.

M.v.g.
familie Baeken

we zijn gewoon niet te verder

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door werner Baeken