Klacht: Van snelle service tot een week levertijd…

stefanclement op 04 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf Kiala
Status Open
Datum 4 mei 2016

Een klant heeft een pakketje besteld via Kiala, maar ervaart lange levertijden en een gebrek aan updates over de status van de verzending. Ondanks de belofte van snelle service, heeft de klant nu de voorkeur voor de traditionele koeriersdienst TNT, die duurder is maar betrouwbaarder lijkt.

Mijn Klacht:

Vorige week een pakketje besteld en via Kiala laten verzenden, wel zo makkelijk als je niet vaak thuis bent, status berichten blijven lang onveranderd en reacties op mail blijven uit. volgende keer maar gewoon ouderwets en vertrouwd TNT, iets duurder maar wel een dag later in huis.

Gewenste Oplossing:

Wil gewoon z.s.m. mijn pakketje kunnen ophalen...

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Volgens mij lezen ze mee, ik krijg 5 minuten geleden een bericht: Uw pakket is aangekomen

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM