Klacht: Betaling gedaan op 30 november en nog steeds het bestelde artikel niet binnen.

op 09 december 2018 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 november heb ik een bestelling gedaan bij Kiabi. Om 22.46u kreeg ik de bevestiging van mijn bestelling in mijn email. Om 22.48u kreeg ik de bestiging van mijn betaling per email. Echter tot op heden heb ik mijn bestelling niet gekregen.
Kijk ik bij mijn bestelling onder : DetailsTrack Trace en factuur ; dan staat er onder Verzonden : 04122018 Je bestelling is voorbereid en op weg naar onze transportpartner. Sindsdien is er niks veranderd.
Gisteren, 9 december 2018 heb ik het klachtenformulier ingevuld bij Kiabi en zelfs daar blijft antwoord uit.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn betaalde bestelde artikel geleverd krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique50