Klacht: bestelling

op 10 december 2018 over Kiabi.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Ik ben een klant uit België. Ik weet niet waar ik mij verder moet melden. Ik heb op 18 november een bestelling met N°110940682 geplaatst maar tot op heden nog niets ontvangen.

Graag had ik willen weten wanneer het pak zal toekomen.

Met vriendelijke groeten,
Suzy ¨Plaghki

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik mijn pakje krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiabi.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kiabi.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door s.hoogendijk@telenet.be