Klacht: Te lange wachttijd op pechhulp

Mevrouw Toet op 08 juli 2018 over Kia in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vrijdag 6 juli jl belde ik om 12.30 uur het nummer 0888542542, kreeg een (zeer onvriendelijke) dame aan de lijn die mij op snauwende toon liet weten dat ik niet het juiste nummer had gedraaid en dat deze lijn alleen voor pech in het buitenland bestemd was, hierop vroeg ik haar of zij mij dan het juiste nummer kon geven, NEE was het antwoord, daar heb ik geen tijd voor. Boem verbroken. Ik zoeken naar een ander nummer maar kon niet anders vinden dan bovenstaand nummer. Ik nogmaals gebeld, kreeg nu wel een vriendelijke dame aan de lijn, ook zij vertelde dat ik op de lijn voor buitenlandse pechgevallen was binnengekomen maar constateerde dat er iets mis was met het inpluggen van de binnenkomende lijnen, zij zou mij wel even doorverbinden met de juiste afdeling, helaas dit ging mis. Dus ik weer gebeld, (het was inmiddels 12.45 uur), en kreeg een jongeman aan de lijn. Ik mijn verhaal verteld over de eerdere gesprekken en hem verzocht om mij nu wel goed te helpen. Vervolgens werd mijn klacht (de auto starten niet, de accu was leeg, de 2e keer in heel korte tijd) opgenomen. Maar helaas, ik had het weer niet getroffen. De jongeman kon in zijn systeem de door mij opgegeven dealer niet vinden. Ik onderwijl google’en op mijn mobiel en hem het adres gegeven, hij kon het nog niet vinden?? Mijn KIA dealer is Autohaag Zeeuw in Voorburg. Vervolgens na nog weer een hele tijd zoeken gaf hij aan de melding maar uit te gaan zetten en later het adres van de dealer wel op te zoeken. Al met al inmiddels een 12 uur bezig geweest. Kreeg de mededeling dat het maximaal 34 uur zou duren. Om 13.30 uur nog niets, ik weer gebeld, kreeg als antwoord, ze zijn onderweg. Om 14.00 uur nog niets, ik weer bellen, deze man ging het navragen en kwam terug met de mededeling, nog maximaal 10 minuten wachten. Als met al was het 14.20 uur voordat ik hulp kreeg.

Gewenste Oplossing:

Als de service verbeterd gaat worden.
Ik laat het aan U over om mij op een door U te bedenken geste tevreden te stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door