Klacht: Onvriendelijke verkopers Kia Vaneman Amsterdam Zuidoost

op 31 januari 2019 over Kia in de categorie Automerken

Op Zaterdag 26 Januari ben ik samen met 6 andere collega’s naar de Kia dealer, Vaneman in Amsterdam Zuidoost , geweest . We hadden op deze Zaterdag een afspraak gemaakt .We hebben een proefrit gemaakt . Nadat we de proefrit gemaakt hadden werden we in een hoekje gezet en niemand keek meer om naar ons. We hadden interesse in de auto en 5 van ons wilden de Kia ( electrische) versie kopen . We vroegen steeds of we iemand te spreken konden krijgen . We kregen niemand te spreken . Er is ons niet eens koffie aangeboden. Dit terwijl er veel verkopers aanwezig waren. De verkopers hebben ons zo een 2 uur laten wachten . Tegen sluitingstijd kwam er een verkoper naar ons toe . Deze verkoper genaamd Nick kon onze vragen niet beantwoorden . Hij wist niet wat de levertijd was. Ja ga maar uit van een jaar waarschijnlijk …? De verkoper wist ook niets over de garantie . Ik heb nooit zoiets eerder meegemaakt bij een verkoper . Als ik een broek koop dan krijg ik betere service . De service bij Kia Vaneman in Amsterdam is ronduit slecht . Onkundige verkopers !

Ondanks dat ik de auto mooi vond ga ik deze niet bestellen . De reden is het onvriendelijke gedrag van de verkopers . Ik ben bang dat het met de service na de koop ook slecht gesteld is .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

Reactie van de melder van de klacht Tacfarinas1

9 maanden geleden - Ik heb ook een klacht ingediend bij Kia. Ik heb geen reactie ontvangen . Kennelijk is het bij Kia Vaneman in Amsterdam gebruikelijk om zo met klanten om te gaan . Tip aan iedereen ; Koop geen Kia en zeker niet bij Vaneman in Amsterdam.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tacfarinas1