Klacht: Onderhouds beurt

Jaap Starreveld op 18 december 2023 over Kia in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind Kia heel klant onvriendelijk om een afspraak te maken voor je auto, lijkt mij niet zo moeilijk om een afspraak telefonisch te maken , maar bij Kia sta je eerder op de maan , dan dat je een afspraak hebt , e, ik begrijp best dat je auto niet gelijk aan de beurt is , dus dat is het probleem ,vind , alleen het feit dat ik 2 dagen bezig ben geweest om dat te realiseren , vind ik treurig en dat in deze tijd , doe er wat aan als Kia zijnde, met vriendelijk groet jaap starreveld , telf. 0651610499,

Gewenste Oplossing:

Als je gewoon telefonisch een afspraak kunt maken zonder gedoe en tien keer te worden door verbonden ,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaap Starreveld