Mijn Klacht:
Ik heb een nieuwe kia picanto gekocht deze werd 2 maanden later afgeleverd dan de bedoeling was.
bij aflevering was de dakstijl beschadigd en de bumper rechts voor deurpaneel lv was licht beschadigd, la bij de achterbank een rammel en bij het linker voorspeakertje rammelde het ook .
auto is terug gegaan werd gepoetst deurpaneel word niets aan gedaan en rammel was niets bleek dat het poetsen niets geholpen heeft wat later ook de ongepoten bumperranden bij de verstraler met poetsresten en dus wit is in plaats van zwart. terug gegaan over de beschadiging kwam in het feite opneer dat ik te kieskeurig was en een zeur was rammel zit er ook nog in . woensdag 23e weer terug gebracht zouden ze oplossen nou werd ik gebeld bumper is gespoten morgen is hij klaar. word ik gebeld je kan hem op halen en kom ik aan zit de bumper met stofdeeltjes in de lak en de zijkanten vol met poets resten en niet even netjes gemaakt haal ik de eigenaar erbij die vrolijk verteld dat het niet anders kan zakdoek erbij hij wrijft erover heen en nu ook weer krasjes van de vegen van hem. poetser /spuiter erbij moet weer terug en gaan ze het eruit poetsen voor de zoveelste keer .nou ze kwamen met dingen aanzetten over steenslag en zo dat komt erook op dus ja het is geen schade auto en word netjes opgelost zeggen ze nou ik KOOP EEN NIEUWE AUTO DUS HOORT NIEUW TE ZIJN!!!!! ik heb er hard voor gewerkt IK BAAL ALS EEN STEKKER EN HEB GEEN PLEZIER MEER IN DE AUTO WIL ERVAN AF!!! totaal geen after sales een nieuwe auto hoort nieuw te zijn. rammels zitten er nog in… ben er klaar mee Kia dealer van Leeuwen in delft
Gewenste Oplossing:
dat ze de auto terug nemen baal erg
