Mijn Klacht:
Ik ontving offerte en daarover ben ik een correspondentie aangegaan. Ik was in de veronderstelling dat er 9% BTW gerekend zou worden maar aannemer liet weten dat het 21% zou zijn. Hij vroeg aan mij met de link naar website te komen waar 9% zou staan: dat heb ik gedaan en hem tevens gevraagd mij de website te tonen waar 21% vermeld zou staan. Daarop kreeg ik een e-mail dat hij de klus niet zou gaan doen, zou ineens geen tijd hebben (terwijl hij mij had aangegeven vooraf er tijd voor te hebben) en hij vond het onheus dat hij zich zou moeten bewijzen wat betreft de 21% BTW. Daarop heb ik hem in een e-mail gewezen op zijn klantonvriendelijkheid en dat ik daarover een klacht zou indienen. Daarop belde hij mij direct om te zeggen dat hij dat een bedreiging vond. Ik heb hem te verstaan gegeven dat een bedreiging werkelijk van een totaal andere orde is dan het indienen van een klacht over klantonvriendelijkheid.
Inmiddels ga ik op zoek naar een ander bouwbedrijf.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden met enkel de melding dat de aannemer de klantvriendelijkheid die hij op zijn website toont in mijn geval in het geheel niet waarmaakt. Zo kan een realistisch beeld ontstaan van zijn klantvriendelijkheid als anderen in de toekomst mogelijks ook een dergelijke ervaring met dit bedrijf meemaken.
