Klacht: Kia Picanto 1.0 start problemen

R_K op 04 april 2014 over Kia in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 7 mei 2013 kocht in een nieuwe Kia Picanto, 1.0 design edition. Dit was de eerste auto die ik kocht. Ik was zeer blij dat ik als 18-jarige een nieuwe auto kon kopen. Tot begin december ging alles goed. Vanaf dat moment kreeg de auto kuren met starten, het duurde soms wel 30 seconde voordat de motor aansloeg. Dit is alleen het geval als het koud is buiten. dit meteen gemeld bij de kia dealer! Dit was echter wel al een bekend probleem bij de Kia picanto 1.0! Vanaf dat moment is alle ellende begonnen! De auto is in januari een aantal keer voor onderzoek / reparatie geweest, brandstofpomp vervangen, nieuwe software updates niks mocht helpen. In februari is de auto weer een aantal keer geweest en weer niks! elke keer komt het probleem weer terug! Ik heb Kia Nederland en de garage een brief gestuurd dat kun een ondeugdelijk product aan mijn hebben geleverd en over de gang van zaken niet te spreken ben! Het is nu ondertussen begin april en ik zit nog steeds met een niet goed werkende auto, de problemen die er nu zijn:
– Auto start nog af en toe slecht wegens kou
– De auto trekt som zeer langzaam weg omdat hij zijn power verliest, geen idee hoe dit kan
– als de auto slecht start of geen power heeft ruikt het naar brandstof in de auto

Met al deze problemen die nu al vanaf december 2013 spelen, heb ik een gesprek aangevraagd met de Kia dealer! afgelopen week. Ik wil de koop ontbinden en mijn geld waar ik te lang voor hem moeten sparen terug! ik heb geen vertrouwen meer in het merk Kia en de garage. Wie kan mijn helpen of heeft tips? de garage en Kia zie ik dit niet snel met mijn oplossen.

Gewenste Oplossing:

Mijn enigste oplossing na dit al veel te langdurige proces, is de koop ontbinden Kia de auto terug ik mijn geld!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door