Mijn Klacht:
Op 7 november 2022 mijn nieuwe Kia Niro EV in ontvangst genomen.
Na 2 dagen kon ik thuis of bij een openbare laadpaal niet meer laden.
Het defecte onderdeel is op 20 maart 2023 vervangen.
Let wel 4,5 maand moeten wachten en uitsluitend bij een snellader kunnen laden.
Dus steeds de maximale prijs moeten betalen.
Zeer slechte zaak van Kia. Het onderdeel moest uit Korea komen.
Nu op 24 april 2023 een parkeersensor defect.
Op 2 mei 2023 is de sensor vervangen en nu bleek dat er nog een sensor defect was.
En zoals verwacht is deze eveneens niet op voorraad en zal dus besteld moeten worden
in Korea. Dus wederom 4 maanden wachten?
Mijn Niro heeft nu 3400km gereden en de vraag is wat er nog meer defect gaat.
Het vertrouwen in Kia is tot het absolute nulpunt gedaald.
Mensen wat heb ik een spijt deze auto te hebben aangeschaft.
Het voelt als € 50000,00 te hebben weggegooid.
Voor mij nooit geen Kia meer.
Gewenste Oplossing:
Dat het snel opgelost wordt
