Mijn Klacht:
Keukenwarenhuis heeft er bij ons mede door een zeer slechte monteur een grote rotzooi van gemaakt.
Keuken warenhuis na betalen voor service niet meer thuis.
Na slechte montage een groot drama eerst geen antwoord op onze mails en totaal geen inspectie van een montage inspecteur of iemand die beoordeeld wat er niet deugt.
Alleen alles via foto’s en mail en dat laatste ging alleen goed nadat we rechtshulp ingeschakeld hadden
Een dag na de plaatsing trok mijn vrouw het voorpaneel van de vaatwasser los aan een kant, twee dagen later ook de andere kant los zo /- 10 weken gezeten voordat ze weer kwamen kast waar de koelkast in stond 3 cm scheef en een kromme deur .
Monteur moesten we een tweede kans geven, maar ook nadat ze weer twee dagen bezig geweest zijn veel scheef , aanrecht blad niet goed in elkaar en vaatwasser scheef tussen de onderkastjes geplaatst.
Nieuwe monteur heeft keuken grotendeels gedemonteerd onderdelen besteld en na 10 weken weer gemonteerd, kast van de koelkast, bovenkastjes, paneel, aanrechtblad vervangen .
Weer spullen bestellen onder lijst kastjes, vulstuk naast oven, reel kruidenkastje en weer 10 weken wachten.
Afspraak gemaakt spullen gebracht helaas monteur kwam niet opdagen.
10 Maanden zijn we bezig nu blijkt ook nog dat de ruimte van de vaatwasser beneden 59,5 cm en boven 60,1 cm en voorpaneel loopt beneden aan beide kanten aan.
TOTAAL DRAMA
Keuken warenhuis na betalen voor service niet meer thuis.
Gewenste Oplossing:
Geld terug