Klacht: Keukenwarenhuis na betalen niet meer thuis

P.J.M.B op 20 februari 2024 over Keukenwarenhuis Dordrecht / Ter Aar in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keukenwarenhuis heeft er bij ons mede door een zeer slechte monteur een grote rotzooi van gemaakt.
Keuken warenhuis na betalen voor service niet meer thuis.
Na slechte montage een groot drama eerst geen antwoord op onze mails en totaal geen inspectie van een montage inspecteur of iemand die beoordeeld wat er niet deugt.
Alleen alles via foto’s en mail en dat laatste ging alleen goed nadat we rechtshulp ingeschakeld hadden
Een dag na de plaatsing trok mijn vrouw het voorpaneel van de vaatwasser los aan een kant, twee dagen later ook de andere kant los zo /- 10 weken gezeten voordat ze weer kwamen kast waar de koelkast in stond 3 cm scheef en een kromme deur .
Monteur moesten we een tweede kans geven, maar ook nadat ze weer twee dagen bezig geweest zijn veel scheef , aanrecht blad niet goed in elkaar en vaatwasser scheef tussen de onderkastjes geplaatst.
Nieuwe monteur heeft keuken grotendeels gedemonteerd onderdelen besteld en na 10 weken weer gemonteerd, kast van de koelkast, bovenkastjes, paneel, aanrechtblad vervangen .
Weer spullen bestellen onder lijst kastjes, vulstuk naast oven, reel kruidenkastje en weer 10 weken wachten.
Afspraak gemaakt spullen gebracht helaas monteur kwam niet opdagen.
10 Maanden zijn we bezig nu blijkt ook nog dat de ruimte van de vaatwasser beneden 59,5 cm en boven 60,1 cm en voorpaneel loopt beneden aan beide kanten aan.
TOTAAL DRAMA
Keuken warenhuis na betalen voor service niet meer thuis.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keukenwarenhuis Dordrecht / Ter Aar over deze klacht.

Bericht van Keukenwarenhuis Dordrecht / Ter Aar

9 maanden geleden - Goedendag familie Boot, Wij komen graag in contact met u betreffende het completeren van uw keuken. Het contact loopt via een derde en deze laat het bezoek van onze monteur niet toe. We hebben hetzelfde belang en dat is uw keuken completeren. Hiervoor is een bezoek van onze monteur een must. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u. Tatjana de Visser 088-0101200 [email protected]

Reactie van de melder van de klacht P.J.M.B

9 maanden geleden - Na 10 maanden is het vertrouwen zo laag dat ik twijvel of na Joy / Ferry en Tim er iemand met verstand van keukens plaatsen is bij het Keukenwarenhuis vandaar ook het contact via derde . Al heel veel praatjes gehoord. Piet

Bericht van Keukenwarenhuis Dordrecht / Ter Aar

9 maanden geleden - Goedemiddag meneer Boot, Wij begrijpen uw onvrede maar om een probleem te verhelpen komen wij graag met u in contact en laten graag een monteur bij u langskomen. Helaas heeft u gekozen dit niet toe te laten op dit moment en is de andere partij momenteel met verlof. Indien u wenst mag u met mij in contact treden, graag help ik in uw keuken competeren. Met vriendelijke groet, Tatjana de Visser

Alle klachten die gemeld zijn door P.J.M.B