Klacht: Nieuwe keuken

goudie op 13 oktober 2020 over Keukenhal in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij de keukenhal helmond ontvangen op 13 september Op 1 na waren allen kasten en lades netjes gemonteerd de lade die niet was gemonteerd is de spoelkast lade We hebben contact met hun opgenomen waarom deze niet gemonteerd was en ze zeiden dat deze lade een aparte maat was terwijl we nog een kast hebben met een aparte maat die dus wel was gemonteerd Hun oplossing is om een monteur van hun te laten komen en dat WIJ die dan betalen Doen we hetzelf en gaat het mis vervalt de garantie Toen we de keuken kochten zeiden ze dat alles kon ook aparte maten en werd er niet bij verteld dat wij die moesten monteren

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als hun de lade monteren op hun kosten zodat wij garantie houden op de kast

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keukenhal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keukenhal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door goudie