Klacht: Keukenblad niet op maat geleverd – KOOP HIER GEEN KEUKEN

op 21 februari 2020 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

op 07-02 is mijn keuken van de keukenconcurrent geleverd.

Bij de levering bleek dat er een aantal onderdelen licht beschadigd waren. Dit zal netjes worden opgelost.

Echter is er door de keukenconcurrent een fout gemaakt met het inmeten. Hierdoor is mijn keukenblad 4 cm te groot aangeleverd waardoor deze niet geplaatst kan worden.

De klanteservice van de keukenconcurrent toont in de eerste instantie op geen enkele manier begrip want dit is een aflever keuken die zij niet zelf plaatsen. Zij geven de fout ook niet direct toe.

Aangezien ik zelf een monteur heb gehuurd, word ik onderworpen aan allerlei extra kosten. De monteur kan de keuken niet volledig afmaken waardoor deze nog een keer terug moet komen. En in de tussentijd heb ik 2 weken niet kunnen koken waardoor ik eten moest bestellen. Daarnaast moet ik constant vrije dagen opnemen om de mensen van de keukenconcurrent te ontvangen

Afgelopen week(17-02) is er opnieuw een meting gedaan vanuit de keukenconcurrent. Hieruit blijkt dat zij inderdaad een fout hebben gemaakt bij de eerste inmeting (de maten kloppen van geen kant). Er zal een nieuw keukenblad worden besteld, echter kunnen zij geen datum geven.

Zojuist heb ik wederom naar de klantenservice gebeld. Blijkbaar is het nieuwe meetrapport nog steeds niet bij hen aangekomen. Er is dus nog steeds geen nieuw blad besteld en een eventuele leverdatum is dus ook niet bekend. Het is belachelijk dat het een week duurt voordat zij intern de juiste documenten ontvangen. Het voelt alsof mijn klachten niet serieus worden genomen.

Steeds als ik aankaart dat mijn klachten niet serieus worden genomen, zegt de keukenconcurrent

ja maar we lossen het nu toch op

Ten eerste kan niemand mij duidelijkheid bieden WANNEER mijn keuken in de juiste afmetingen wordt aangeleverd. Dus het wordt opgelost maar wel een een tempo waarin ik minimaal een maand zonder keuken zit.

Daarnaast mag je inderdaad wel verwachten dat als een keukenleverancier er zo ver naast zit met inmeten, dit soort zaken worden opgelost op de kosten van de leverancier, zij leveren immers wanprestatie.

IK RAAD IEDEREEN AF OM EEN KEUKEN BIJ DE KEUKENCONCURRENT TE KOPEN!

ZODRA JE BETAALD HEBT, BEN JE NIETS MEER DAN EEN NUMMER EN KAN JE NIET OP BEGRIP NOCH SERVICE VAN HUN KLANTENSERVICE REKENEN

- het nieuwe blad wordt zo spoedig mogelijk geleverd en gemonteerd

- tevens wordt het kookplaats inclusief afzuiging door hen gemonteerd. Dit heeft mijn eigen monteur namelijk niet kunnen uitvoeren vanwege de wanprestatie die de keukenconcurrent heeft geleverd

- ik wil compensatie van de gedervde kosten als de vrije dagen die ik heb moeten opnemen, Extra uren voor de monteur en eten dat ik heb moeten bestellen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 30 maart 2020 om 11:33 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Heel erg jammer dat er een aantal zaken niet goed zijn verlopen bij de levering van uw keuken en dat het oplossen hiervan niet bij alle onderdelen zo verloopt zoals u maar ook wij dit wensen.
De afgelopen periode hebben we hierover vanuit onze klantenservice een aantal keer contact met u gehad en hebben nu in overleg met u een nieuwe afspraak gemaakt om de laatste onderdelen te leveren en ook voor u te monteren.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door SKO