Klacht: Keuken aanrecht

Amghar op 28 februari 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Goedenavond mevrouw, meneer . November 2020 hebben wij een keuken gekocht bij keukenconcurrent, afgelopen vrijdag 26 februari 2021. Is er eindelijk een monteur van hun keukenconcurrent geweest ,de keuken is geplaatst ( ze zijn hele dag mee bezig geweest) maar we zijn nog lang niet tevreden ,tijdens het monteren heeft een monteur onze keukenblad kapot gemaakt , er is noodaanrecht aangebracht, onze keukenblad is door de monteurs meegenomen en we weten nog steeds niet wanneer ze onze een nieuwe keukenblad geleverd wordt! We hebben met klantenservice gebeld en ze zouden ons gelijk terug bellen , helaas niets meer van hun vernomen. Bestek La is beschadigd en tussen lapje van oven en magnetron is niet geplaatst.!!
Vinden het heel jammer en kwalijk want de prijs die we voor betaald hebben hadden we professionele werk verwacht!
Hoop dat we met tegemoet oplossing geholpen worden.

Vriendelijke Groet Fam. Amghar- Emgarah

Levering van snel nieuwe keukenblad en la lapje tussen oven en magnetron!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw Amghar, Wat vervelend dat uw keuken op de dag van montage niet direct helemaal naar wens was. Uiteraard streven wij er naar dit zo snel mogelijk op te lossen. Uw keuken is afgelopen vrijdag geplaatst, de bon van de monteur zal vandaag terug komen en dan gaan wij in overleg met de leverancier natuurlijk kijken wat de mogelijkheden zijn. Wij informeren u hier zo snel mogelijk over. Met vriendelijke groet, Inge Van Dam - KeukenConcurrent

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 03 maart 2021 om 11:14 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Amghar,

Inmiddels hebben we contact met u kunnen hebben over uw klacht. Uw dossier beheerder heeft met u de openstaande punten in uw keuken doorgenomen en u deze ook er mail bevestigd. Zij neemt zo snel mogelijk weer contact met u op voor het inplannen van de nieuwe bezoekafspraak.

Twan Hoektra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Amghar