Klacht: ketel afgekeurd

op 13 juli 2012 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de agpo ketel van mijn moeder was door de monteur van feenstra
afgekeurd
Volgens de hem een levensgevaarlijke situatie waarbij doden hadden kunnen vallen
voor de zekerheid heeft hij gelijk de stekker en de thermokoppel doorgeknipt,mijn moeder van 75 jaar vertwijfeld achtergelaten met de mededeling dat er een adviseur zou bellen om een voorstel te doen voor een nieuwe ketel.
ik heb nagebeld een reparatie zou volgens feenstra op plm
€ 550,- komen(wisselaar met gaten)
bij controle door de fa van wichen blijken er geen gaten te zitten in de wisselaar,de ketel is gerepareerd en goedgekeurd voor € 189,- jammer dat ik er zelf niet bij aanwezig was,ik vind dit echt oplichting en geen manier van werken van dit bedrijf.en aangezien het een gesloten ketel is bestond er geen gevaar.

Gewenste Oplossing:

ik heb na 3x bellen een vergoeding van € 15,- toegezegd gekregen (doorgeknipte stekker,thermokoppel)
ik wil € 189,- van de fa feenstra en ontbinding van het contract het vertrouwen is weg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jelle10