Klacht: Kerstboom besteld 27 nov, 6 Dec nog steeds niet geleverd

Nadja Behrendt op 06 december 2021 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

De boom is besteld op 27 nov, zou tussen 29 en 30 nov geleverd worden, snap heus dat black Friday vertraging oplevert, maar dat er eerst staat dat hij het magazijn heeft verlaten, vervolgens zegt track en trace het tegenovergestelde, dat postnl hem nog niet heeft ontvangen, 3 dagen later pas mail dat hij op 2 dec geleverd zal worden, status tevens zo aangepast op track en trace, maar op 2 dec zelf staat weer melding dat postnl het nog niet heeft ontvangen, en dat staat nu al 4 dagen zo. Klantenservice uitermate onbeschoft reageren- ja u zult het wel weer beter weten hè, maar het ligt niet aan ons -, als ik zeg dat ik niet snap dat 4 pakketten die na de boom besteld zijn en via postnl gewoon binnen 2 werkdagen zijn geleverd. Ik wil gewoon mijn geld terug, en via email reageren ze mega traag, dus ik zal wel niet de enige zijn met deze klacht.

Ik wil mijn geld terug, heb een andere nu en deze boom is blijkbaar zoek oid

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 06 december 2021 om 15:39 geantwoord

Nadja Behrendt

Heeft op 06 december 2021 om 20:01 geantwoord

Ik krijg net melding dat opeeeeens mijn boom morgen bezorgd wordt. Ik hoef hem niet meer.

Bericht van Hornbach

1 maand geleden - Geachte klant Zoals wij al eerder aan gaven was de boom al die tijd in bezit van Post.nl en konden wij de levering niet tegenhouden. Graag wijzen wij u op de mail welke u van de klantenservice ontvangen heeft waarin staat dat de terugbetaling reeds aangevraagd is. U kunt de levering weigeren óf hem aannemen en iemand anders blij maken met de boom. Vriendelijke groet Webcare Hornbach

Alle klachten die gemeld zijn door Nadja Behrendt