Klacht: kempervennen: zeer vieze oude huisjes en slechte service

op 08 september 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wij zouden van 31 augustus tot en met 7 september verblijven in een VIP huisje op het park de kempervennen, door heel veel verschillende klachten en een zeer onprettig verblijf zijn we op woensdag 5 september naar huis gegaan. dit komt mede door de volgende situaties:
– op de dag van aankomst was de tv stuk, we hebben dit gemeld bij de receptie en zij gaf aan dat er die zelfde avond nog een monteur langs zou komen. We waren erg moe en wilde graag naar bed maar hebben nog tot 23:00 uur op de monteur zitten wachten en toen uiteindelijk toch maar naar bed gegaan. De monteur is helemaal niet langs geweest.
– op maandag avond zaten we buiten en toen zagen we 6 wespen van 5 a 6 cm. deze wespen zijn we in noord holland niet gewent en schrokken hier nog al van en waren bang dat ze binnen konden komen. we hebben de receptie gebeld en zij gaf aan dat ze er op dat moment niks aan kon doen. Dus hebben we zelf maar een ongediertebestrijder gebeld voor info en advies. Hij gaf aan dat er dan binnen ene straal van 40 meter dus een nest zit! de volgende ochtend kwam er wel iemand langs van het groen maar toen waren de wespen weg en kon hij nu niks doen. we waren alleen wel zeer verbaasd en teleurgesteld toen hij zei dat er altijd iemand piket heeft die 247 bereikbaar is.
– in badkamer naast de douche was een sauna, door de douche was de hoek van de sauna helemaal weg gerot van de schimmel, hier heb ik ook een foto van gemaakt. Dit vind ik zeer kwalijke zaak. Buiten het feit dat het heel vies is, is schimmel ook nog eens slecht voor onze gezondheid en de gezondheid van onze 2 jonge kinderen.
– het huisje was erg oud en zeer vies. de stofdraden hingen aan het plafond boven het bed en er lagen nog doden insecten op de vloer en bloed van een doodgeslagen mug op de spiegel.
– we zijn een avond uit eten geweest bij evergreenz. ik had een kipsate spiece gepakt en merkte na een aantal happen dat de kip niet helemaal mals smaakte. Na zo’n 2 a 3 uurtjes wist ik het wel zeker: de kip was niet gaar! ik heb 2 dagen ziek op bed gelegen en meerendeel op het toilet gezeten.
– op woensdag middag gingen we met onze dochter naar de kinderbingo waar ze heel veel zin in had. alleen degene van de animatie die de bingo verzorgde kwam 20 minuten te laat waardoor alle kinderen erg ongeduldig werden en lang moest wachten.
– in het grand cafe wilde we wat eten en drinken bestellen. Ik had al 2 keer naar de serveerster gezwaaid maar het heeft alsnog 3 kwartier geduurd voordat eindelijk onze bestelling werd op genomen.
– tot overmaat van ramp toen ik op woensdag de sleutels in ging leveren bij de receptie en al deze bovenstaande klachten aangaf, werd daar zelfs helemaal niks mee gedaan!! het enige wat er werd gezegd is oh jammer, wat vervelend. kwader kon je mij niet krijgen

Dit alles bij elkaar heeft er voor gezorgd dat we een hele vervelende vakantie hebben gehad en zelfs eerder naar huis zijn gegaan.

voor ons is er nu weinig te veranderen aan de negatieve ervaring maar ik hoop dat deze klachten voor andere gasten worden opgelost.

om ons een klein beetje tegemoed te komen verwacht ik dat we ons geld terug krijgen. want hier hebben wij niet voor betaald en had achteraf gezien zelfs liever de vakantie geannuleerd en thuis gebleven

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 september 2018 om 11:03 geantwoord

Heeft op 10 september 2018 om 11:12 geantwoord

Ik hoef geen tegoedbon voor center parcs we willen namelijk niet meer terug. Ik verwacht mijn geld terug. Dat is wel het minste wat ze kunnen doen

Alle klachten die gemeld zijn door kirrie26@hotmail.com