Klacht: Kempervennen, Glas / Torren / Urine

op 24 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Onderstaande klacht hebben wij bij Centerparcs neergelegd

– Muffe geur in het hele huisje, 1 slaapkamer specifiek stonk echt naar urine*

*- Missen van bedlinnen bij aankomst, wel besteld.*
Bij binnenkomst in het huisje miste het bedlinnen.
Een medewerker kwam nog wat missende mokken brengen rond 15.30 uur, en hebben wij dit haar gemeld, zij zou zorgen dat dit geregeld werd, maar er kwam niks.
Vervolgens dit gemeld bij de info point in het market dome, zij zou direct actie ondernemen.

Vervolgens hebben wij zelf na lang wachten ( het was inmiddels 20:00) zelf maar gebeld met de receptie, en aangegeven dat onze kinderen graag naar bed wilden.
Na ongeveer 30-45 min kwam er een mevrouw langs en zonder iets te zeggen werd het bedlinnen overgedragen.

*- Matrassen met kuilen en voelbare veren + geur.*
Na onze gebroken 1e nacht hebben we hier melding van gemaakt, er zou wat aan gedaan worden. De hele dinsdagmiddag en avond hebben we gewacht, maar niemand is langs gekomen. Woensdag dit nogmaals gemeld, nu bij de receptie,
zij kon het alleen oplossen met een houten hernia-plank. Prima voor een zacht matras, maar of het helpt tegen een stinkend matras??
Het probleem met de geur van het matras hebben we zelf opgelost door eenandere matras uit een slaapkamer te halen.
Dit is volgens ons in veel parken een probleem, vaak krijg je nieuwe matrassen en is het opgelost, maar helaas niet deze keer.

*- Grote torren die over de muren en plafond lopen en dan op je vallen als je slaapt.*

*- GLAS, bierdoppen, sigarettenpeuken en onderdelen van een bbq.*
De medewerker van de TD die een wc bril kwam vervangen heeft gelijk de tuin dienst gebeld, die hebben de rotzooi grotendeels weggehaald maar helaas niet alles.
Hierdoor hebben onze kinderen niet in de tuin kunnen spelen omdat wij het te gevaarlijk vonden, we hadden geen zin om met ze naar het ziekenhuis te moeten gaan met een stuk glas in hun voet!

etc.

We hebben een klacht ingediend bij Centerparcs en na 2 week eindelijk een reactie gekregen, compensatie 5 kaartjes voor een zwembad.
Dit vinden wij niet acceptabel.

We zijn tevreden met een financiële compensatie of tegoed bon.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2016 om 08:53 geantwoord