Klacht: Kempervennen eten evergreens verschrikkelijk

op 26 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Week geboekt voor veel geld incl. 3 dagen evergreens eten – lopend buffet – nooit doen.

Het is stil geweest dus wat is gemaakt laten ze gewoon liggen onder een niet goed ingestelde en werkende warmtebar. Alles lauw en te lang gestaan, satesaus aangekoekt, hamburger van de kinderen gewoon niet lauw maar bijna koud. Handgesneden vlees gewoonweg koud als je bij je tafel komt. Zware ondertemparatuur. En zelfde eten wat gebruikt is als twee dagen ervoor.

Uiteraard gemeld, bediening erkent het probleem, kok (vrouw met bril) erbij die alleen maar riep dat kan niet is onmogelijk – ik lever alles heerlijk uit – u moet eerder komen om te melden – ik verdedig mij zelf – alles blijft maximaal 30 min staan en dan wordt het weggegooid.

Probleem de mensen achter mij in de rij om eruit te gaan beginnen allemaal te lachen en knikken en melde maar die meneer heeft gewoon gelijk het is super slecht en er word pas geruild als iets op is en raakt het niet op dan dus ook niet weg en eerlijk denkt CP nu echt dat kinderen echt worteltjes, peentjes, granberry derrie, aardappelpuree, gebakken aardappels, hamburgers in hun kidscorner willen??? Menig kind niet iets zien pakken en terecht.

Goed les 1 in communicatie startzin wat de kok had moeten doen; wat vervelend ik ga het oplossen en beter op letten.

Noodgedwongen dus gegeten bij fuego (wat prima was) en dubbel geld uit moeten geven want kinderen teleurstellen gaat er bij mij niet in.

Wanneer er zware verbetering optreed

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 april 2017 om 09:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Strongwood