Klacht: Kempervennen buffet alcohol…

op 03 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

02-04-2017 bij de Kempervennen geweest. Waar wij in de avond om 18 uur bij het lopend buffet gingen eten met zijn 2. Ik en vriendin.
Het viel ons al op dat er bijna geen bordjes waren met uitleg wat het was qua eten. En toen ik ernaar voor bij de voorgerechten kreeg ik maar een vaag antwoord. Ze wist het zelf niet /ging het ook niet na vragen.
Ik heb haar toen al vermeld zwanger te zijn. Dus heb uiteindelijk maar alleen gepakt waar ik aan kon zien dat veilig te eten was.

Er was ook een toetjes buffet ook hierbij geen bordjes te zien. Waren ook kinderen die hier pakte wat niet gek is het zag er ook lekker uit.

Hebben aantal ding en gepakt maar na 2 toetjes te hebben gegeten kreeg ik de indruk dat er alcohol in zat. (Voelde het in mijn keel).
Ben naar het buffet gelopen en heb navraag gedaan bij de kok, wist zo nergens iets van en zei nee zit er niet in maar ging het na vragen.
Bij de ander ja zat in 2 toetjes (de 2 die ik gegeten had al en ik meerdere kinderen ook zag pakken). Waarop ik antwoorden dat het zeer onverantwoord is en er nergens bordjes bij staan kreeg ik het antwoord : mevrouw wij kunnen hier niks aan doen wij beschikken niet meer over de bordjes. Werd niet gehoord.

Daar liet ik het niet bij zitten. Dus hadden andere colleg erbij gehaald die hetzelfde zei…..
Vervolgens werd de manager erbij gehaald. Die gaf aan dat er wel degelijk bordjes zijn en het niet mag zoals het nu was…*joh*.
Maar wist zo ook geen oplossing. Ik was zo overdonderd en in de war dat ik zo ooo niks kom zeggen. Heeft een drankje van de rekenig gehaald.
Maar dat neemt niet weg wat er gebeurd is. Kon het natuurlijk moeilijk terug draaien maar heb wel ij mijn zwangerschap alcohol op en al die kinderen die daar waren ook!!! Zeer zeer ernstig.

Ik ben pas echt tevreden als ze met een betere oplossing komen zoals een weekend overnachting krijgen. En niet het ja u heeft het nu al op dus kunnen we niet meer terug draaien. Nee dat begreep ik. Maar om dan alleen een drankje van de rekening te halen...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 24 april 2017 om 15:11 geantwoord

Heeft op 04 mei 2017 om 11:41 geantwoord

Het is onzin dat de toetjes er per direct uit waren gehaald aangezien er na mijn melding nog andere gasten waaronder kinderen waren die die toetjes hadden gepakt...
Fijn dat ze met een oplossing willen komen dmv zwemkaartjes op tr sturen maar waar blijven ze dan?? ;-)..
Nu vind ik het nog steeds geen juiste oplossing maar goed beter iets dan niets.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlott