Klacht: Kastje te laat met levering

op 02 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

2 weken geleden heb ik research gedaan voor een internet + TV provider. Vodafone kwam er het best uit alleen was hun levertijd 3 weken en aangezien ik al in mijn huis woon kon ik hier niet zolang op wachten. Vandaar dat ik Ziggo heb gekozen omdat de levertijd hiervan 3 dagen is. Nu is het bijna 2 weken geleden dat ik internet + TV heb aangevraagd en nog steeds heb ik niks ontvangen. Als ik Ziggo bel, wat ik al 2 keer heb gedaan, vertellen ze ook van niks weten en dat ze er niks aan kunnen doen. Graag hoop ik dat jullie deze klacht serieus nemen en dit z.s.m. oplossen.

Met vriendelijke groet,

Juliette Propsma

Gewenste Oplossing:

Als mijn levering z.s.m. wordt opgestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juliettepropsma