Mijn Klacht:
Een creditcard aanvragen… het klinkt simpel maar is het niet. Naar 4x geprobeerd een creditcard via de laptop aan te vragen en steeds een foutmelding te krijgen maar eens gebeld. De eerste 2 keer werden we alleen maar doorverbonden en bleek uiteindelijk ons adres nog steeds, naar meerdere malen veranderd te hebben niet te kloppen. Uiteindelijk het adres weer gewijzigd, kwam de bevestiging hiervan aan op het oude adres. De creditcard werd uiteindelijk aangevraagd via een fijne behulpzame medewerker telefonische. Naar enige tijd kregen we te horen dat op het oude adres weer een brief was binnen gekomen. Nadat we deze opgehaald hadden moesten we wat gegevens opsturen. Eenmaal gedaan weer een hele tijd niks meer ervan gehoord. Vandaag gebeld….. de aanvraag was afgewezen hier zouden wij een brief van gekregen moeten hebben, ook deze zal vast bij het oude adres zijn aangekomen. Ze tellen geen salarissen meer samen waardoor ik alleen te weinig verdien (gemiddeld inkomen). Nu maar weer een creditcard aanvragen op de naam van mijn vriend….. zou hier ook weer 3 maanden overheen gaan?
Gewenste Oplossing:
- Alle brieven naar het juiste adres gestuurd worden!!!
- De inkomens van ons beide geteld worden, we vragen het aan met onze gezamenlijke rekening!?
- Telefonische door 1 persoon geholpen worden i.p.v. 4x doorverbonden te moeten worden.