Klacht: Kastje naar de muur

BFMD op 25 maart 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een creditcard aanvragen… het klinkt simpel maar is het niet. Naar 4x geprobeerd een creditcard via de laptop aan te vragen en steeds een foutmelding te krijgen maar eens gebeld. De eerste 2 keer werden we alleen maar doorverbonden en bleek uiteindelijk ons adres nog steeds, naar meerdere malen veranderd te hebben niet te kloppen. Uiteindelijk het adres weer gewijzigd, kwam de bevestiging hiervan aan op het oude adres. De creditcard werd uiteindelijk aangevraagd via een fijne behulpzame medewerker telefonische. Naar enige tijd kregen we te horen dat op het oude adres weer een brief was binnen gekomen. Nadat we deze opgehaald hadden moesten we wat gegevens opsturen. Eenmaal gedaan weer een hele tijd niks meer ervan gehoord. Vandaag gebeld….. de aanvraag was afgewezen hier zouden wij een brief van gekregen moeten hebben, ook deze zal vast bij het oude adres zijn aangekomen. Ze tellen geen salarissen meer samen waardoor ik alleen te weinig verdien (gemiddeld inkomen). Nu maar weer een creditcard aanvragen op de naam van mijn vriend….. zou hier ook weer 3 maanden overheen gaan?

Gewenste Oplossing:

- Alle brieven naar het juiste adres gestuurd worden!!!
- De inkomens van ons beide geteld worden, we vragen het aan met onze gezamenlijke rekening!?
- Telefonische door 1 persoon geholpen worden i.p.v. 4x doorverbonden te moeten worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste BFMD, Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over je bericht op deze site. Hartelijk dank voor dit prettige gesprek. In ons gesprek heb ik je uitgelegd wat de reden is dat wij bij een aanvraag voor een credit card slechts uitgaan van het inkomen van de kaarthouder. Verder heb ik de adresgegevens voor jullie gecontroleerd en het ontvangst van de aanvraag bevestigd. Zoals afgesproken houden we deze klacht nog even open totdat de aanvraag geheel is afgerond. Mocht je in de tussentijd vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste BFMD, Inmiddels is het twee weken geleden dat we contact hebben gehad. Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat met de creditcardaanvraag. Als ik nog iets voor je kan betekenen, stuur dan gerust een reactie. Dan help ik je verder! Je kan ons ook 247 via Whatsapp bereiken op 31 6 83900024. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hallo Rob, Dannkjewel voor je mail. De credit card is helaas nog niet binnen. Mijn vriend heeft vandaag gebeld met ICS met de reactie dat als hij er volgende vrijdag nog niet is we weer moeten bellen. Ook was nog een brief van ICS op het oude adres binnen gekomen, tijdens het telefoneren heeft mijn vriend het adres nogmaals gecontroleerd en hadden ze zoals eerder ook zo was het goede adres. Met vriendelijke groet, Branka Duijsens en Bart Janssen

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste BFMD, Jammer dat de creditcard nog niet binnen is. Ik heb net zelf even contact gehad met de ICS. De aanvraag is compleet en de creditcard wordt binnen 1 tot 2 weken verstuurd. Helaas kan ik dit proces niet versnellen. Wacht dit nog even af. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hoi Rob, Vandaag weer gebeld met ICS aangezien we nog geen creditcard binnen hebben. Er werd mij medegedeeld dat alles nog in behandeling is en dat het nog zeker 2 weken gaat duren. Ik heb ons verhaal weer uitgelegd en dat de tijd nu toch wel begint te drinken voordat we te voet door Italiƫ moeten reizen. Er wordt elke keer verteld dat het nog even kan duren. Hij zei dat hij hier niks mee kon. Kunt u ons nogmaals verder helpen? Met vriendelijke groet, Branka Duijsens en Bart Janssen

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste BFMD, Ik heb zojuist voor je gebeld met de ICS. Ook ik kreeg te horen dat het nog zeker een week kon duren voor de aanvraag beoordeeld wordt. Dit kunnen ze helaas niet versnellen. Door de grote drukte is er een vertraging maar er wordt zo snel mogelijk naar gekeken. Het enige wat we kunnen doen is het afwachten. Ik hoop met jullie mee dat het niet veel langer zal duren! Met vriendelijke groet, Karin ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste BFMD, Zojuist heb ik nogmaals contact gehad met de ICS. Ze geven aan dat ze jou gemaild hebben met informatie over de aanvraag. Wil je aangeven als je de creditcard daadwerkelijk ontvangen hebt? Dit zal waarschijnlijk in de loop van volgende week zijn. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, Karin ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Hallo Karin, We hebben inderdaad een mail ontvangen en de creditcard zou binnen enkele dagen binnen moeten komen. We zullen het laten weten als de credit card binnen is. Met vriendelijke groet, Branka Duijsens en Bart Janssen

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste BFMD, In jouw vorige bericht gaf je aan dat je een mail had ontvangen van de ICS met de mededeling dat de creditcard met een paar dagen ging arriveren. Ik ben benieuwd of deze inmiddels op de mat is gevallen. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Karin ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - We hebben de credit card ontvangen. Dank jullie wel voor alle hulp. Met vriendelijke groet, Branka Duijsens en Bart Janssen

ABN AMRO

Heeft op 03 mei 2019 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste BFMD,

Het heeft even geduurd maar fijn dat het nu wel geregeld is!
Mocht er in de toekomst nog iets zijn waarmee we jullie kunnen helpen weten jullie ons te vinden. Je mag ook altijd een berichtje via Whatsapp sturen op 0613590024 (24 uur per dag, 7 dagen in de week).

Ik wens jullie een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Karin
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door